مقایسه محصولات

مقایسه محصولات

No product is added to the comparison table.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آموزش طراحی سیستم مدیریت یادگیری برای یادگیری بهتر

ما این روزها با داده ها وسواس داریم و دلیل خوبی هم دارد: اگر بدانید که به دنبال چه چیزی هستید ، دریافت آن نسبتاً آسان است. در حالی که نمی توانید از قبل همه موارد مفید را شناسایی کنید ، یک قدم به عقب برگردید و آنچه را که امیدوارید یاد بگیرید ارزیابی کنید. لیستی از اطلاعات مورد نیاز و لیستی از چیزهایی را که دوست دارید داشته باشید بیاورید. به عنوان مثال ، آیا شما باید از میانگین نمره آزمون دانش آموزان در تاریخ مطلع باشید؟ نرخ حضور در ماه دسامبر چطور؟

Read More »

اهمیت انگیزه ذاتی برای موفقیت و بهبود دانشجویان

دانش آموزان ارشد معمولاً وقتی از آنها س reasonsال می کنند که چرا باید حضور داشته باشند و خوب کار می کنند ، از مانترا استفاده می کنند “من برای ورود به دانشگاه باید کار خوبی انجام دهم”. این امر می تواند یک عامل انگیزشی واقعی باشد ، به ویژه در خانواده هایی که انتظار موفقیت تحصیلی و شغلی دارند. اما آیا این پاسخی است که ما واقعاً می خواهیم وقتی این سوال را مطرح می کنیم؟ انجام ساده کارها برای رسیدن به سطح بعدی هنگام بازی های ویدئویی خوب است ، اما به سختی به عنوان یک هدف آموزشی برای یک دانش آموز دبیرستانی الهام بخش به نظر می رسد.

Read More »

گزینه ای بهتر برای درجه بندی نوشتن دانش آموزان

نوشتن عالی در آغاز شروع می شود ، خواه با ایده یا نیاز یا هدف از زمینه اجتماعی یا جرقه الهام. آنچه که باعث می شود نوشتن شروع شود – آنچه که در ابتدا در آنجا انجام می شود به نوعی مانند یک تکه خاک رس است. بدون آن رس ، اتفاقات زیادی نمی افتد و کیفیت آن رس مهم است. بافت و خلوص و قوام و آرایش کلی آن در مورد آنچه که قادر به تولید است ، حرف های زیادی برای گفتن دارد. در بخش عمده ای ، آنچه شما می توانید با آن خاک رس ایجاد کنید به کیفیت و کمیت آن رس بستگی دارد.

Read More »

وقت آن است که درباره نوشتن در کلاس متفاوت فکر کنیم

محدود کردن کار نوشتن به یک حوزه محتوایی ، باعث تغییر ذهنیت دانش آموزان به روشی شده است که فقط اکنون در حالی که به معلمان ریاضی گفته می شود نوشتن را آموزش می دهند ، آشکار می شود. دانش آموزان اکنون عادت دارند که در ابتدای خروج در بخشهای جمله شکسته ، درک ابتدایی ایجاد کنند ، یادداشتهایی را بطور منظم ایده های دیگران را درمان می کنند ، و در غیر اینصورت مسئولیت ساختن استدلالهای قانع کننده ای را که به طور روزمره چندین دیدگاه را ترکیب می کنند ، بر عهده دارند.

Read More »

بازگشت به مدرسه مبانی اجتماعی-عاطفی: رابطه ، ریتم ، انتشار

همانطور که دانش آموزان ابتدایی ما شخصاً به مدرسه برمی گردند ، به این روش بسیار جدید ، احساسات زیادی در آنها ایجاد می شود. زنگ خطر. هشدار. نا امیدی. نگران بودن. هیجان و این با آنچه ممکن است ما بزرگترها نیز تجربه کنیم منعکس خواهد شد. برای معلمان ما ، علاوه بر آنچه که از نظر عاطفی تجربه خواهند کرد ، از آنها دعوت شده است که رهبرانی دغدغه مند باشند که دانش آموزان ما را به مکانی هدایت می کنند که بتوانند با هم یاد بگیرند.

Read More »

چالش یادگیری جهانی در آموزش عمومی

در محیط های آزمون پر خطر که در بسیاری از م institutionsسسات یادگیری رسمی رایج است ، تمرکز بر استانداردها و تسلط بر استاندارد است. “جهانی سازی” نوعی مغرورانه ایده “پای در آسمان” است که فقط هنگام تماشای یکی از فیلم های “Shift Happens” در YouTube یا رویاپردازی در رانندگی به خانه از یک روز چالش برانگیز در کلاس که در آن وقت صادقانه وجود دارد ، در مورد آن فکر می شود منعکس کردن – در تنهایی – نوعی آموزش که معلمان فقط می توانند در خواب ببینند که می توانند به دانش آموزان ارائه دهند.

Read More »
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه